Chci vyměnit, vrátit nebo reklamovat zboží
Nažehlováky nebo DTF tisky vždy pečlivě kontrolujeme, ale každý se může splést a tak je možnost výměny, nebo nápravy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobu na zakázku, reklamace vzhledu, vkusu, velikosti, barevnosti není možná. Vždy souvisí s Vámi dodanými daty a komunikaci. Samozřejmě se to ne týká na námi vyrobených a navrhnutých nažehlováků. Tam jsou stejné podmínky jako u klasického zboží, prodávané na internetu.
Zpravidla nažehlováky měníme bez potíží, protože jsme nikdy nic nemuseli řešit či dokazovat a vše probíhalo v pořádku pro obě strany. :-)
Produkt odeslat na adresu
EASY POINT
Valtířov 6
400 02 Velké Březno
Jak postupovat
Napište nám na e-mail: info@easypoint.cz
Nebo nám můžete zavolat na tel. č. 724 738 198 v pracovní době 7:00 - 15:30.
Při kontaktu se domluvíme na následujícím postupu
- ODEŠLETE PRODUKT ZPĚT NA DODACÍ ADRESU.
- Do balíku vložte fakturu nebo její kopii a napište text, který se jasně týká důvodu výměny, vrácení nebo reklamace (případně je také možné si stáhnout níže Formulář pro uplatnění reklamace nebo Formulář pro odstoupení od smlouvy).
- U vrácení nebo výměny zboží kupující zašle nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy.
- U reklamace je ze zákona lhůtu 30 dní ode dne vyzvednutí zásilky, ale vše se snažíme vyřešit co nejrychleji.
Ke stažení:
Formulář pro odstoupení od smlouvy