Chci vyměnit zboží
Nažehlováky nebo DTF tisky vždy pečlivě kontrolujeme, ale každý se může splést a tak je možnost výměny, nebo nápravy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobu na zakázku, reklamace vzhledu, vkusu, velikosti, barevnosti není možná. Vždy souvisí s Vámi dodanými daty a komunikaci. Samozřejmě se to ne týká na námi vyrobených a navrhnutých nažehlováků. Tam jsou stejné podmínky jako u klasického zboží, prodávané na internetu.
Zpravidla nažehlováky měníme bez potíží, protože jsme nikdy nic nemuseli řešit či dokazovat a vše probíhalo v pořádku pro obě strany. :-)
Produkt odeslat na adresu
EASY POINT - Mgr.Stanislava Lněničková
Valtířov 6
400 02 Velké Březno
Jak postupovat
Napište nám na e-mail: info@dumtricek nebo (pro případně problémové účty, které by nám mohly spadnout do spamu) info@easypoint.cz
Nebo můžete takřka kdykoliv zavolat na tel. číslo 724 738 198 nebo 607 239 898.
Při kontaktu se domluvíme na následujícím postupu
- ODEŠLETE VÝROBEK ZPĚT NA DODACÍ ADRESU.
- Do obálky vložte fakturu nebo její kopii, napište text, který se jasně týká důvodu výměny.
- Je také možné si stáhnout reklamační formulář a vyplnit vše potřebné.
- Vše naleznete v kolonce INFORMACE na webu obchodu.
- Do obálky doporučujeme vložit 70,-Kč na naše náklady opětovného odeslání nového výrobku (týká se případů, za které nemůžeme). Jinak výrobek budeme muset posílat na dobírku a cena se zvýší o 30,- Kč, tedy celkem 100,-Kč.
- Ze zákona máme lhůtu 30 dní ode dne vyzvednutí zásilky, ale vše se snažíme vyřešit co nejrychleji (například když má být výrobek k narozeninám/Vánocům a je šance vše stihnout).
Ke stažení:
Formulář pro odstoupení od smlouvy