Chci vyměnit zboží

Nažehlováky nebo DTF tisky vždy pečlivě kontrolujeme, ale každý se může splést a tak je možnost výměny, nebo nápravy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobu na zakázku, reklamace vzhledu, vkusu, velikosti, barevnosti není možná. Vždy souvisí s Vámi dodanými daty a komunikaci. Samozřejmě se to ne týká na námi vyrobených a navrhnutých nažehlováků. Tam jsou stejné podmínky jako u klasického zboží, prodávané na internetu.

Zpravidla nažehlováky měníme bez potíží, protože jsme nikdy nic nemuseli řešit či dokazovat a vše probíhalo v pořádku pro obě strany. :-)

Produkt odeslat na adresu

EASY POINT - Mgr.Stanislava Lněničková
Valtířov 6
400 02 Velké Březno

Jak postupovat

Napište nám na e-mail: info@dumtricek nebo (pro případně problémové účty, které by nám mohly spadnout do spamu) info@easypoint.cz
Nebo můžete takřka kdykoliv zavolat na tel. číslo 724 738 198 nebo 607 239 898.

Při kontaktu se domluvíme na následujícím postupu

  • ODEŠLETE VÝROBEK ZPĚT NA DODACÍ ADRESU. 
  • Do obálky vložte fakturu nebo její kopii, napište text, který se jasně týká důvodu výměny. 
  • Je také možné si stáhnout reklamační formulář a vyplnit vše potřebné. 
  • Vše naleznete v kolonce INFORMACE na webu obchodu.
  • Do obálky doporučujeme vložit 70,-Kč na naše náklady opětovného odeslání nového výrobku (týká se případů, za které nemůžeme). Jinak výrobek budeme muset posílat na dobírku a cena se zvýší o 30,- Kč, tedy celkem 100,-Kč.
  • Ze zákona máme lhůtu 30 dní ode dne vyzvednutí zásilky, ale vše se snažíme vyřešit co nejrychleji (například když má být výrobek k narozeninám/Vánocům a je šance vše stihnout).

Ke stažení:

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy 

Formulář pro uplatnění reklamace